BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Monday 27 June 2011

a month suda :)

wah!! so happy today.. :)
anyway, 1st thing yang polah aku happy..
aritk genap sebulan aku nan razi..
btw, little bit sad la..
baruk sebulan duhal..
rasa cam dah lamak gilak.. huhu
then, aku spent time nan nya a whole night.. :)
korang faham2 je la..
ktorang jaoh..
so just msg n oncall je la..
tapi, razi memang wat aku happy sangat..
aku terlalu sayang dye..
sumpah! aku kate, aku memang giler kat dye..
mengalir lagi air mata aku pagi ni..
sebab aku rase bersalah kat dye..
aku slalu think negative..
aku slalu marah dye..
padahal, dye jujur nan aku..
tadi dye cakap..
jangan cari yang lain..
aku janji b..
aku takkan carik yang lain..
selagi kau tak lepaskan aku..
hanya kau yang da dalam hati aku..
sumpah! kau slalu buat aku sayang kau..
aku mintak maaf sebab aku slalu buat kau risau..
tapi jangan takut..
aku takkan pergi slagi bukan kau yang mintak aku pergi dari hidup kau..
thanks gak to mr halif halimin..
sebab kau banyak yakinkan aku sal razi..
kau memang kawan aku..
aku pun taktau dah nak cakap ape..
so, nanti aku cte lagi ek..
sayang kau ketatketat, razi.. :)

0 words from korang...: