BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 18 June 2011

aku tak kuat...

aku maseh menunggu..
dan akan terus menunggu..
aku sayang dye..
sayang sangat2..
aku tak dapat bayangkan macam mane hidup aku tanpa dye..
dye mungkin akan slalu ade sebagai kawan..
tapi, hakikat tu akan menyakitkan aku..
rasa sayang aku kat dye..
bukan sebagai kawan..
aku sayang dye sebagai sebahagian dari hidup aku..
aku ingat lagi ari tu..
mase aku tanye dye..
ke mane penghujungnya hubungan ktorang..
dye tak kate pape, melainkan..
hanya Allah yang menentukan..
dekat situ aku dah dapat agak..
mungkin aku bukan yang dye cari..
aku kecewa mse tu..
tapi aku diamkan je..
sekarang, aku just tunggu keputusan dye..
kalau nak diikutkan, aku sepatutnya dah bersedia..
tapi, aku terlalu sayang dye..
aku terlalu yakin yang dye pun sayangkan aku gak..
kalau dye pilih untuk lepaskan aku..
aku tak tau ape akan jadi ngan hidup aku..
dye terlalu bermakne..
dye suh aku redha je..
tapi, aku tak kuat..
aku taknak salahkan takdir..
aku tak menyesal kenal dye..
sebab dye aku lupekan meow..
sebab dye berjaya bukakkn pintu hati aku yang tertutup..
dye nyawa, hidup aku..
aku tak kuat..
Ya Allah, tolonglah aku..
aku perlukan dye dalam hidup aku.. :'(

0 words from korang...: