BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, 17 June 2011

betapa takutnya aku

hye babe..
aku tak tau nak cite kat sape..
btape sdeyhnye aku skarang..
aku bkak wall gurl tu..
dah sudah, abis aku kena carut..
memang dye xtulis nme aku..
tapi faham2 sendiri la kn..
erm..
aku bkak bio dye..
she's christian..
bila tengok tu, aku terfikir..
kalau razi sayang dye..
aku rela mengundur..
sebab, pahala tarik seorang insan masok islam tu tinggi..
tapi, aku takut gak..
sebab razi kekuatan aku..
aku tak sanggup nak kehilangan dye..
aku tak pernah bersedia untuk kehilangan dye..
apetah lagi sekejap ni..
macam tbe2 je..
aku rse bru smlm ktorg gelak same2..
hari ni, semua tu jadi kenangan?
sakit babe..
sakit sangat..
Allah je tau btape sakitnye yang aku rase..
aku tak brani nak denga keputusan dye..
aku takut kehilangan..
macam mane hidup aku tanpe dye??
aku tak pernah terfikir..
Ya Allah, tolonglah..
aku sangat2 sayangkan dye..
razi, boh tinggal yg... :'(

0 words from korang...: