BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 May 2011

yes! aku panas hati~

grey. kaler yang aku tak brape nak minat. so, aku nak gune kaler grey untuk cte bende yang double triple aku tak suke. huh. aku tak suke cinte. yeah. i really hate it. argh!!! kalau ar aku boleh menjerit sekarang. ish. nasib baik dah tengah malam bute. sabor je la~~


well, aku memang semestinya tak terlibat ngan cinta. haha. hati aku dah tertutup kot. huhu. harap gitu la. nanti kalo dah jumpe kunci dye, baru bukak balik. hmm. sekarang, aku benci cinta sebab aku asyik kene nangis je. even aku tak bercinte. tapi aku gak yang kene nangis. err. bencinya aku. 


ni bukan 1st time bende camni jadi kat aku. ish. aku tak tau nak cakap pe. aku just nak cakap yang benci cinta. cinta buat aku hilang kawan.[sebab kawan2 aku bodoh], cinta buat aku hilang orang yang support aku dari dulu.[sebab dye pown bodoh]. cinte buat aku hilang orang yang wat aku hepy.[sebab dye pown bodoh]. huh. nak tau nape aku cakap dyorang ni bodoh?? sebab dyorang ni buang aku sebab cinte yang blom pasti. bodoh, kan?err~~


aku slalu cakap, aku benci orang yang penting kan cinte dari kawan. well, macam ar cinte dyorang tu berlandaskan Allah. berlandaskan nafsu de ar. BODOH! yeah. skali lagi aku nak cakap. AKU BENCI CINTA!!!


nak tau nape aku terlalu emo pasal cinta malam ni?? sebab aku tengah sakit hati. huh. sangat sakit hati. pe yang aku wat slame ni. pe yang aku jage slame ni. dah hilang sebab cinte. yes! aku nak cakap skali lagi. aku benci cinta. huh! tension kpale otak aku. what the hell la orang lain bercinte, aku pown kene skali. cinta, cinta n cintaa. huh!


CINTA..tukar kaler lak. sebab even aku benci cinta, aku tau. CINTA ITU SUCI. cinta tu anugerah terindah dari Allah. sebab tu bersyukur la kalau de pluang nak mencintai or dicintai. even hanya seketika. cinta sepatutnya hanya kerana Allah. itulah cinta sejati. yang bila hadirnya dengan redha Allah. n bila perginya cinta itu, dengan redha kita trima ketentuannya. stiap insan akan rse dicintai n akan rse macam mne mencintai. sebab itu lumrah kehidupan. namun, hanya cinta kerana Allah yang akan kekal selamanya. kekal selamanya bukan bermakna akan bersama kerna jodoh kta ketentuan Tuhan.


kaler ni plaak sebab aku kat tengah2 sekarang. huh. aku harap, takde dendam dalam hati dye. terkilan. aku masih harap yang smue ni mimpi. hope esok, ble aku bangun.dye dah tak macam tu. aku akan always doakan dye. sebab, dye salah seorang insan yang aku sayang. aku tak ready untuk hilang dye. aku tau, ini bukan dye. it's not u. huh. come back, bro. dah takde mood nak merapu. huh. nanti kte merapu ea. bende yang best. bukan bende yang tak best camni. jom layan maharaja lawak. maharaja lawak? err~ taknak ar. sakit hati nan dye. eeii. layan jiwang ar. haha. daa~~ :)

0 words from korang...: