BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Friday 6 May 2011

aku yang akan merapu kat sini :)

aku..

me, myself n I..
ok, start now..
name aku, dayang. tapi tu name pendek je ar. n orang semenanjung je yang panggil gitu. member2 sarawak plak, panggil mila. haha. tu baru 2. banyak lagi kot. ceh, macam la banyak sangat. ish3. merapu je kan. well, aku memang wat blog ni untuk merapu. so, sabar je la ea. ok, start balik.
name aku, dayang amila syuhada binti awang sham. haa. panjang tak name aku? well. hehe. aku lahir 10 november 1992. kire2 19tahun lepas ar. time dye, aku ak ingat la plak. ke aku tak penah tanye mak aku kot. haha. merepek plak aku ea. adeyh. pe lagi ek? aa. aku sekarang study kat kolej islam antarabangsa. tau tak kat mane? rase2 nye, mesti korang tak tau, kan? kolej aku memang tak femez. hehe. aku sekarang sem2 untuk course diploma in islamic early childhood education. diploma je. aku tak de ar pandai mne. hukhuk. sdeyh plak. well, aku yang garang n kuat merapu ni ade hati nak jadi cikgu tadika. aaa. boleh caye tak? hehe. even aku camni, aku minat sangat kat budak2 tau. aku kan penyayang. haha. tak bleh blah dorh. dah takde orang nak puji aku. aku puji sendiri la. kahkahkah.
ok. stop. aku rse, tu je la yang aku nak merapu pagi2 nih. lain hari, lain time, aku merapu lagi. well, merapu pasal bende yang lebih bermakne dari introduce diri aku nih. hehe. :)

0 words from korang...: