BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, 31 May 2011

my boojards~

mau story pasal my soul bha ni..hehe..well, aku btol2 in love sama dia ni..btol2 bha..ndak tipu ni..hehe..mau denga kha cita sal dia ni..?dia ni gila2 jugak bha..tu yang aku pun gila jugak sama dia..buat kerja gila ari2..brapa ari suda ndak tido ni..tapi aku ndak kisah bha..yang penting, dia ada..kan, aku bahagia btol..ndak ku mau ilang dia..dia buat aku gelak..dia buat aku senyum..dia gak yang buat aku nangis..hehe..aku mau layan dia ni..nanti aku cita lagi sal dia..





BOOJARDS, I LOVE YOU SO MUCH!!

4 words from korang...:

SHAHRUL IZHAR ABDUL RAHIM said...

yer..nang ada..hahaha..lawak eh...

Mrs. Razi said...

uncle..wish me be a better person..i hope, i wont hurt anyone again..

SHAHRUL IZHAR ABDUL RAHIM said...

ok..gudluck..

Mrs. Razi said...

thanx..doakan mek k.. :)