BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Monday 16 May 2011

when you're gone~



meh layan jom..
aku takde mood nak merapu nih..
malas nak taip..
idea de..
hmm..
xpe2..
petang cket aku merapu..
skarang jom layan favourite song aku nih.. :D

before tu, nak cte cket d sbalik lagu nih. hehe. aku tau lagu ni mse form4. lagu ni di dedicatedkan oleh ex aku, SYAHIR JAMIL mse ktorang nak putus. huhu. sdeyh, kan? ye ar. aku couple nan dye dari end of 2005 dorh. lme x? tapi bese ar. budak2. ktorang jarang contact. sebab mse tu, 2 2 dok sbp kan. aku dok SMAP, dye dok SDAR. hmm. mse aku form3. ktorang tak contact langsung. tapi mse tu aku PMR n dye SPM. so, aku down ar gak mse tu. ye ar. orang yang aku sayang takde nak bagi semangat. korang tau x, ktorang langsung tak contact tahun 2007. sdeyh. aku ingat dye dah lupekan aku. aku try banyak kali contact dye. aku tanye member2 dye. tapi hampeh. aku hilang jejak dye. huhu. ceh, mengimbau kenangan plak aku. satu KELEMAHAN aku, aku cepat jatuh sayang dekat orang yang de kat sisi aku. tu ar yang jadi bile ktorang lost contact.tapi amik mse gak ar. ble aku dah give up nan dye. aku trime sorang PLAYBOY nih jadi balak aku. aku pun tak tau camne. aku couple nan bdak playboy tu 25december2007. then, yang wat aku menyesal sampai skarang, ce'ex datang balik kat aku. 27december2007. lambat sminggu je. mse tu, dye terangkan nape dye hilang jejak sepanjang tahun tu. n aku rase snagat2 bersalah. tapi, sifat aku. aku tak nak sakitkan hati orang. aku taknak buat sape pun terluke. aku bagitau dye hal yang yang sebenar. yang aku dah de orang lain. mse tu, dye give up. aku ingat lagi ayat dye.
 'saya takkan percayakan perempuan lagi. awaklah yang pertama dan yang terakhir.'.
aku rase bersalah gile mase tu. huhu. aku sayang dye. btol2 sayang. mse tu ar aku teringat macam mne aku leh couple nan dye. tau pe ayat dye? 
'dyg, nak couple nan syahir x?'
'la. pe yang syahir merepek ni?kenal pun tak. huhu.'
'member2 syahir sume de awek, tringin gak nak rse camne de awek.'
haha. jujur tak dye? mse tu aku gelak je. dye nak couple bukan sebab dye sayang aku. just sebab nak rse camne de awek. haha. aku pun on je la. ye ar. mse tu, aku pun takde ar sayang dye. so, aku tak tau bile aku start sayang dye. haha. well, budak2 kan. lawak gak ble ingat sume tu. haha. panjang2 lak aku merapu. adeyh. jom patah balik ke pangkal jalan. 

thanx God yang sekarang syahir dah bahagie nan girlfriend dye. aku just boleh doakan yang terbaik untuk dyorang. btw, bile aku putus nan ce'ex, aku putus gak nan playboy tu. coz aku tau, aku sayang ce'ex bukan dye. haha. senget kan, aku? huhu. 

aku maybe boleh dikatakan pandai dalam study. tapi aku BODOH dalam menjalani kehidupan. aku akui sume tu. hidup aku terlalu banyak bergantung nan orang. sebab tu, aku tak boleh hidup tanpa kawan2. kawan baik aku penah cakap, 'the only things that u scared is darkness'. ye. aku takutkan kegelapan. bukan je gelap cahaya. tapi gelap n sunyi dalam hidup. aku perlukan seorang insan yang willing untuk terangi hidup aku. yang akan de kat sisi aku no matter what. hmm. aku ingin brubah. aku ingin buang segala sifat PARANOID aku. aku ingin jadi orang baru. 

kalau dah nme nak merapu, kan. dari title when u're gone ny lagu. samapi melalut ke mane2 ntah. haha. jom layan. stop merapu..to be continued~

0 words from korang...: