BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 30 May 2011

|dia&aku kata|

Sayang betul dia kat aku.Aku buat salah teruk, dia menangis satu malam.Dan kemudian esok pagi, dia jumpa aku, dia tersenyum.Kesalahan aku memang tak layak untuk terima senyuman tu.


Apakah memang ada manusia yang murni macam ni?


Dia nak marah, tapi dia nak ketawa.
Dia nak pukul, tapi dia nak ketawa lagi.
Dia nak tunjal kepala aku, tapi dia takut kepala aku sakit.
Dia nak lepaskan kemarahan dia, tapi dia takut aku terasa.
Dia nak merajuk, tapi dia nak berbual dengan aku.
Dia nak paling muka, tapi dia nak tengok muka aku.
Dia nak menangis, tapi dia tak nak bersedih masa tu.
Dia nak maafkan aku, sebab dia nak terus sayang aku.
Dia kata aku bodoh, aku kata, memang
.Dia kata aku tak fikir, aku kata tu lar pasal.
Dia kata aku tak guna otak, aku kata itu betul.
Dia kata aku bangang, aku kata paling bangang.
Dia kata aku jahat, aku kata takda niat.
Dia kata aku takut bila buat salah, aku kata takut gila.
Dia kata dah agak dah, aku kagum dengan firasat dia.
Dia dah tak tahu nak kata apa, aku kata, jangan kata apa, pukul je.
Dia dah tak nak pukul, aku kata maaf.
Dia tanya dah makan? Aku kata nak makan sama.
Dia kata jom.Aku kata dalam hati.."Tuhan, kalau betul dia jodoh, biar aku lawan untuk jodoh ini!"

0 words from korang...: