BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Sunday 22 May 2011

merapu lagi

here lagi~asyik tak dapat titow je..mate ni cam tak reti nak ngantok plak..adoyai..


jom merape pasal UNCLE..
takut gak nak tulis nih..
karang uncle bace, mampus aku..
tapi, dah takde idea..
so, bantai je la..
sorry ye uncle.. 
uncle kan cute, jangan marah ea.. :)
aku ingat uncle nih, sebab call dye tadi..
sejak bile aku baik balik nan dye ea??
haha..
sejak before titow aku chat nan dye..
sejak bangun pagi aku dapat msg dari dye..
sejak bile dye bosan keje, dye msg aku..
sejak dye call aku bile dye bosan..
sejak aku boleh call dye bile dye nak titow..
sejak bile ea??
sejak 20may2011..
genap 1tahun4bulan lepas ktorang break..
ntah uncle ingat ntah tidak..
hope dye tak ingat ar..
menyakitkan hati dye je aku nih..
tapi, aku bersyukur uncle dah boleh gurau nan aku..
uncle dah boleh jawab call aku..
well, hidup ni pelik kan??
kite tak penah tau ape yang akan terjadi..
aku cakap pasal uncle ni, sebab aku tak boleh titow..
dulu, kalo aku tak boleh titow ke, terbangun tengah malam ke, hari hujan ke, aku mimpi buruk ke, aku mesti call uncle..
uncle pun bangun je..
layan je aku melalut, merapu, ngerepak n plentey nih..
esoknye, kalo uncle nantok, uncle mesti salahkan aku..
sweet kan, uncle..
aku tringat lagi mase kali terakhir aku jumpe uncle..
mse tu actually ktorang dah putus..
tapi macam still couple..
aku jumpe uncle kejap je..
yang aku takkan lupe..
ari tu uncle bagi aku patung..
bukan orang tak penah bagi aku patung..
tapi, uncle ni pelik..
uncle bagi aku patung beruk..
tu ar first time aku dapat patung beruk..
tak sweet langsung, kan??
haha..
bile aku tanye, nape beruk bukan bear..
tau uncle jawab pe??
uncle jwb, 'dah ktk ya suka gilak nyebut perkataan beruk, mbik ktk beruk ya.'
aku gelak sampai tak ingat dunia masa tu..
baru aku terfikir, sweetnye uncle..
banyak gak kenangan ngan uncle..
1st ktorang jumpe pun lawak..
uncle memang sangat2 pemalu..
aku tak nafikan..
sampai mase 1st kenal uncle, aku boleh cakap..
'burak kha simai lai ih bha. mai taau klaka skalik. jeong tabak tlau, jeong ulang dun.'
mesti korang dapat agak, kan macam mne pemalunye uncle..
hehe..
tapi kat situ terbukti satu, uncle bukan kaki ayat perempuan..
even muke uncle cute sangat..
kalo uncle bace ni, mampus aku..
takpe ar, kebenaran kan uncle?? :)
pe lagi nak cakap pasal uncle ea??
cukup ar kot..
karang tak pasal2 aku kene marah nan uncle kalo tulis lebih2..
"uncle cute, sorry eyh. mek sik dapat titow. n mek tringat kat tak. so, tulis la sal tak ctok. hehe. bukan slalu pun, nak? sorry k. mohon seribu kemaafan k. hehe. uncle kan cute. boh marah. :P"

haha. takde mende nak merapu. 0400am. 22052011. lain kali kte sambung ea. :)

0 words from korang...: