BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 9 May 2011

ngerayo di Taman Tasik Titiwangsa :)

jom merapu..haha..tadi g merayau kat titiwangsa..JOGGING la konon nye..haha..meh nak upload gambo cket.. :)


CANCEL!!tak bleh upload gamba ar..line cam siput je..adoyai..lain kali la ek..so, juz dapat cakap yang aku hepy gak la ari ni..aku g pusing tasik tu 2 kali..best tau..just aku terkilan sebab tak dapat main papan gelongsor je..haha..merapu kan?beso2 nak main mainan budak2..so, pe masalah ko kan?lantak aku le ye?haha..


well, nak cte cket sal dye yang aku mule sayang..haha..tapi tak nak gwang2 ea..haha..dye cam nak tak nak je layan aku..aku cam nyesal la plak g cakap yang aku sayang dye..adowh..cam haprak je aku ni kan?cakap je la ye..tak yah nak nafikan..aku sedar..huhu.. :( wat ayat sadis lak..haha..tapi tu la aku..

malas weh nak taip..so, lain kali kte merapu lagi ea..IT'S ALL ABOUT SOMETIMES..haha..cam pa jak ow..well, NGEREPAK MERAPU PLENTEY BHA..:)

0 words from korang...: