BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, 4 August 2011

what must i do? =.='

hyep all..
aku mau story nih..
err~
aku dilema..
huhu..
dia, AL RASHAL SHARIR..
dia sayang aku..
dia mintak aku untuk terus ada dalam hati dia..
dia tanya aku, sapa dia bagi aku..
aku just mampu kata..
aku takut kehilangan dia..
aku tak boleh kata, aku sayang dia..
sebab dalam hati aku masih ada RAZIJOHARI..
aku takut, satu hari nanti..
dia akan kata aku mainkan dia..
huhu..
dia selalu cakap, dia always kena main..
tapi untuk berterus terang, aku takut..
aku taktau nak watpe..
aku tak boleh nak sayang orang lain..
bukan aku tak cuba..
tapi, aku tak boleh..
huhu..
aku sayang razi..
sampaikan aku menyampah ngan orang yang sayang aku..
huhu..
pelik kan?
aku menyampah nan orang yang sayang aku macam takde orang lain kat dunia ni..
jangan la wat aku serba salah..
aku sayang razi..
n tak mungkin akan sayang korang..
argh!!
tolonglah..
aku taknak rase macam ni..
huh!
aku taktau nak watpe..
WHAT SHOULD I DO???

0 words from korang...: