BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Saturday 3 December 2011

:: life aku skarang::

hyep dears!
tbe2 trase nak mnulis plak.. 
nampak title kat atas tu??
life aku skarang..
yup!
now, life aku tak macam dulu..
aku yang manja dulu, kini dah blajar untuk sendiri.. :)
satu kemajuan, kan?
aku tak macam budak2 dah..
aku tak mrengek bila mr.senget aku sibuk ngan keja..
aku tak mintak break bila mr.senget aku tak eply msg..
n aku tak sibuk2 nak nangis bila mr.senget aku takleh dodoikan aku tdo..
conclusion kat sini.....
aku dah blajar memahami kesibukan mr.senget tu..
skarang, aku banyak blogwalking..
yup!
aku kene brubah kalau nak hubungan ni berkekalan..
sampai bila mr.senget aku nak tahan kalau aku asyik marah2..
kalau aku asyik mintak dodoi..
kalau aku asyik mengamuk bile dye takde..
huhu~
aku sedar tu..
aku taknak kehilangan dye..
that's y aku try brubah..
aku tau, dye cube sdaya upaya untuk spent time nan aku..
tapi, keadaan tak mengizinkan..
skarang, turn aku untuk faham..
life dye tak macam dulu..
kalau dulu, 24hours dye temankan aku..
tapi tu mase dye tak keje..
skarang, dye dah keje alik..
i need to understand..
takpe..
aku dah besar..
aku try faham..
now, aku tengah tunggu mr.senget aku text je..
senget! aku rindu kau.. :(
sharian aku tak text dye..
waa!
aku kene sabar..
hee..
bha, cukup lok..
mau tengok doraemon.. ^_^
tata~

4 words from korang...:

Mimie said...

so sweet... :)

amilasyuhada said...

hehe.. thanks.. :)

Mishter Izwän said...

wahhh loving nye dyerrr . nk jugak

amilasyuhada said...

haha.. ye ek? xjugak.. :P