BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, 28 September 2011

T__________T

yes..
again, i'm crying..
hmm..
mesti u all boring, kan?
ebtry entry aku asyik sdeyh je..
ye la..
now, i'm crying again..
i'm waiting for him to recite Yassin..
but, till now..
i dunno where he is..
erm..sdeyh..
but, aku lbeyh sdeyh sebab..
sebab aku rase..
i'm not important to him..
aku bukan yang dye slalu nak untuk ade d sisi dye..
yup! aku sangat2 sdeyh..
mungkin bagi dye..
cukup sekadar dye sayang aku..
tapi bagi aku..
aku nak rase dye perlukan aku dalam hidup dye..
tapi sekarang, aku rase tak..
hidup dye tetap lengkap tanpa aku..
dye boleh hidup tanpa aku..
dye tak rse janggal tanpa aku..
aku tak salahkan dye..
sebab aku bukan sape2 bagi dye..
mungkin aku terlalu tamak..
hmm..
takpe la..
yang penting dye hepy..
aku akan hepy tengok dye hepy..
aku just nak dye tau..
kalau dye bace entry ni..
aku nak dye tau..
aku slalu rindu dye..
aku slalu sayang dye..
deng, b hepy slalu k..
iloveyousomuch!
 T___T

0 words from korang...: