BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, 21 September 2011

layout baru~~

hye chenta.. :)
my chenta mesti baca kan? hehe
hye all.. 
tukar layout?
yup!
aku perlukan ketenangan..
ketenangan untuk terus hidup..
rasa cam nak duduk bawah air terjun tu je..
serabutnye kpala otak aku skarang..
Tuhan je yang tahu..
aku slalu moody..
tak tau kenapa..
huhu..
my chenta, sorry about that k..
kalau boleh, aku nak lari dari smua orang..
nak pergi jauh..
aku asyik nak nangis je..
bende kecik pun buat aku nangis bagai nak rak..
tidur malam aku akhir2 ni, memang tak pernah lena..
terjaga tengah malam..
n crying..
ntah la..
aku taktau napa jadi macam ni..
i'm give up..
rase nak quit study je..
ku bosan nan hidup aku..
Ya Allah,dah datang balik dah sakit aku..
kali ni sape plak yang dengki ngan aku..
huhu..
argh! 
not in mood..
nanti malam sambung cte.. 
tata~

0 words from korang...: