BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 20 October 2012

:: aku, kau dan dia ::

there are something that i really need to write.. yup! sometimes, cry can't solve anything.. i can't say to others.. or the right thing is, i don't have anyone to hear.. what have i done? i'm in a really hard space to berreath.. but, i still want it.. wanna stay with it.. yup! n now, i stay..

okeyh!
na start story la.. so, no english.. aku, kau dan dia.. na kene gak citer.. even, de orang ta kasi.. bagi aku.. my baby bloggie ni kene tau gak.. aku, dia n dia.. da settle kalau n a ikut.. dia n dia da tau pasal dia n dia.. brape banyak dia da.. aku taktau aku buat pe.. btol atau salah.. ntah.. orang kate, orang kedua yang ite kene pilih.. tapi, aku na pilih orang kedua ke? dia jadi orang ketiga dia n DIA.. dia pun camtu gak.. tapi, beza satu je.dia tau aku ade dia.. dia pun tau gak kewujudan dia.. kejujuran tue yang aku pegang.. tapi aku taktau dia.. yup! kebenaran tu pahit.. tapi lagi manis dari penipuan.. hmm..

-chenta_sot as dia-
kecewa! tue yang aku denga dari dia.. wat aku rase bersalah gak.. tapi, aku pun taktau.. syang, sume tue just skadar memori.. tapi, bukan mudah nak lupakan ape yang jadi tue.. aku takkan lupe dia.. dia kate, nie kali ketiga aku kecewakan dia.. mungkin..aku pun tak penah na kira.. sebab dia always terima aku balik even ape yang aku dah wat kat dia.. aku sayang dia.. sayang giler kot.. tapi, bila benda tue dah jadi.. aku jadi ta caye.. aku jadi keliru nan ape yang dia nak dari aku.. argh!! taktau na wat pe.. aku dah bagitau dia ape yang jadi.. ape yang wat aku jauh dari dia.. ape yang wat aku lari balik kl.. huh! kl lagi.. ntah.. ingatkan bole ar tak balik kl dah.. tapi ape na wat.. kl je yang de.. huhu.. even camtu, aku ta penah berniat na lupakan dia.. aku ta penah berniat na tinggalkan dia apatah lagi hancurkan hati dia.. b, baby terlalu ikutkan hati sampey semua tk jadi.. i'm really sorry.. tapi, sik bulak.. semua rasa tk masih sama cam dolok..


-zariq as dia-
aku kenal dia tak lame.. salah aku bagi peluang untuk dia dekat dengan aku.. salah aku untuk semua yangn jadi hari ni.. aku ta penah nyesal kenal dia.. sebab aku tau, tanpa kehadiran dia, ada cebisan hidup aku ta lengkap.. sebab Allah hadirkan semua insan dalam hiudp kita untuk lengkapkan harihari kita..even, semua dah terlambat.. aku ta penah nyesal.. dia, terlalu baik untuk aku kecewakan.. tapi, aku tak layak.. tak adil bagi dia.. tapi, ya Allah.. kekuatan tue takde.. ntah.. bagi aku dia family.. mungkin sebab dia kecik dari aku.. argh!! aku keliru..taknak ar citer panjang2 sal dia.. aku tak brani..


ok fine! tutup citer.. aku, kau dan dia takkan penah abes.. tunggu dia settle nan awek dia lu.. ade jalan senang kot.. erm... tapi, biar la mase yag tentukan.. aku kejam atas sebab sendiri.. sorry guys.. aku taktau ape yang aku akan wat kalau satu hari nanti, kau dan dia ungkit ape yang penah jadi.. aku ta larat, ta kuat nak denga ape yang kau dan dia akan kate.. aku boleh terima ape yang orang lain kate.. tapi bukan dari kau dan dia.. ;'(

0 words from korang...: