BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, 18 September 2012

::taksubgame::

hyep dears..
sejak aku keje at cc nie.. macam2 jenis orang aku jumpe.. so. meh nak citer pasal gamers ni.. aku yg keje malam ni memang giler hairan bin ajaib tengok dyorang main sampai pagi..apeke mate dyorang ni ta reti nak tdo ke? siang dyorang wat keje camne? aku yg keje malam nie pun kalo balik memang sure terbongkang sampai petang ar jawabnye.. tapi dyorang ni dr pagi sampai malam sampai pagi balik dok ngadap pc je.. tak penat ke? best sangat ke dota ni? counter strike tu? adoyai.. yang tak leh blah nye.. yang main ni ramai tahap bapak orang dah.. ish.. isteri korang at umah tu ta bising ke asyik kene tinggal? kalo  laki aku ar.. memang dah kene penyapu tue.. baik takyah kawen..haha.. so, kat sini.. aku nak simpulkan keje baru aku ar.. aku keje at cc skarang.. huhu..keyboard ni tak best nak taip.. so, nanti ar aku sambung lagi ek.. wat dak2 dota n counter strike.. jangan ar taksub sangat sampai lupe orang tersayang.. ^_^


#hidup aku agak harubiru sejak kene berpisah nan sotsot...

0 words from korang...: