BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 28 March 2012

::28thmarch2012::

assalamualaikum~
hyep sayang!
lame tak singgah sini..
rindu la plak..
ok, now..
alreadfy end of march..
aku rse aku ade update story aritu..
tapi, rupe2nye kat dalam diary je..
haha~
so, nak citer ni..
arinie, genap 7months aku nan dye..
kalo tengok dayspaith tue, memang lain cket..
aku asyik gadoh je nan dye..
puncanye, mestilah aku..
haha~
honestly, aku dah tawar hati nan dye..
aku taktau nape..
aku rse cam nak hidup single je..
tapi, aku tak sanggup kehilangan dye..
aku sayang dye..
tapi aku tau..
aku takleh berharap pada benda yang tak pasti..
7years..
mampu ke aku bertahan..?
kalau dye, mungkin mampu..
tapi aku..?
aku takut..
takut melukai or terluka..
tapi aku percaya, dye takkan pernah lukakan aku..
sebab tue aku sayang dye..
aritu, dye tanye aku..
aku de orang lain tak..
jawapan aku tetap takde..
sebab aku memang ade dye je..
aku pun taktau macam mne aku boleh bertahan nan dye..
mse dye datang jumpa mama aritue..
mama pun ade cakap..
jangan lukakan hati dye..
mama restu hubungan aku n dye..
grandparents aku pun tak kesah..
masalah skarang just aku..
aku masih terlalu takut..
huhu~
yeah! i dunno nak story pe da..
srabut..
biar la hidup aku, jadi rahsia aku je.. ^_^

2 words from korang...:

sitirohaida said...

singgah follow sni

amilasyuhada said...

thanks follow.. :)